Search

căutare personalizată

luni, 28 septembrie 2009

STOP


Inca as vrea sa fiu sceptic in privinta asta si a multor alte chestii legate de Noua Ordine Mondiala si teoriile conspirationiste dar vrem sa credem sau nu ele sunt o realitate de zi cu zi.Am inceput sa cred asta dupa ce am vazut nenumarate siteuri tematice si linkuri trimise de diferiti prieteni care ziceau in mare aceleasi lucruri care mi l-a zis si bunica-mea acum multi ani,lucruri care le stia din carti vechi si care le-am citit si eu dintr-o carte de prin 93 de la Muntele Atos,editata de reprezentantii BOR de acolo.Nu o mai am de multi ani,nu stiu unde s-a facut disparuta dar un exmplu care imi vine in minte acum e implanturile cu cipuri in mana sau codul de bare care era detaliat la acea vreme in acea carte.Ma intreb ce coincidenta sa fie oare...evident ca nu e...nu vreau sa zic mai mult dar incep sa se potriveasca prea multe;cei care ma cunosc stiu ca nu sunt paranoic...(voi reveni pe tema asta)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu